you know i do anything for you

hejhej
har inte orkar skriva på några dagar, vet inte ens om det är någon ide och skriva eftersom det inte är så många som läser. Igår kom jag allafall hem från ströms. det har varit trevligt och man lärde sig mycket som vanligt! Sjukvården med Nina är verkligen grym, önskar att jag också kunde så mycket om så mycket. haha.
Igår var jag i alla fall med min fina pojke, eller han kom fett sent så vi sov typ bara. Mys det också. Idag har jag varit på stan och i gränby för att hitta en vårjacka men det är fan omöjligt. Snart är det utgång, är inte jättetaggad men hoppas på att bli det!  !  ! ! Alla verkade vara ute igår så aa, lite segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0