when you loose something you can´t replace

tjääääna
livet leker osv. osv. Min hest verkar trivas sjukt bra i det nya stallet,
det är ju trevligt (:
I söndags var ju somsagt Carl här, vi tog en promenad till gränby där han bjöd mig på fika, sen gick vi förbi willys på väg hem och köpte godis hehe. Eller Carl köpte det också faktiskt, han är bra<3 Sen typ chillade vi hela kvällen, kollade på solsidan och mös. I måndags vaknade vi hyfsat sent så sen var han tvungen att åka och jobba och jag skyndade mig till stallet. Efter det drog jag till stockholm, träffade syster en stund på stan och åkte sen hem till papi. Efter en god middag så dog jag typ i soffan, sjukt trött.
Idag har jag inte gjort mycket alls, fixade nytt bankkort på swedbank och åt semlor i solen med sistah.
Nu på eftermiddagen har jag varit i stallet, haft intaget som tog typ 5 minuter, vilket är sjuuukt skönt och sån extrem skillnad mot både surmulen och björnnäs där det tog ca en timme. Ikväll ska jag nog plugga och förhoppningsvis prata med min pojke i telefon om den funkaaar. Saknar han ganska mycket också.. 

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0