TJA !

Kollar på efterlyst a.t.m, lite läskigt måste jag säga.
Skrev ett inlägg i morse men det verkar inte ha postats, schegt.
Idag var jag i alla fall i stallet som vanligt, och min häst var totalt GALEN idag.
Hon brukar ju bli det när det blåser + lite vårkänslor på det = en tickande bomb.
Gick bara ut och gick en sväng med henne, och hon flög i luften varannan sekund och
taktade hela tiden. Cp.
Imorron blir det ströms. igen, lite segt men bra att göra nått vettigt i livet också haha.
På fredag blir det nog lungt och kanske är med pojkis, har ganska mycket att fixa i stallet också. På lördag är jag för första gången sen jag flyttade hem häst-ledig! ganska skönt fast jobbigt, har lite kontroll behov hehe.
På lördag blir det utgåång!
Hörs nog imorron när jag är på bussen till v-ås. (:

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Såg att du skrivit att du flyttar hem igen, har du sökt hippologen ändå? :) :)

2011-03-26 @ 09:05:17
URL: http://camillaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0