semloor

Igår var det ju semeldagen, åt 2 semlor då och sen hade mami fått en extra för att det blev fel när hon beställde, så den åt jag nyss :] gott gott, fast måste säga att mina hemagjorda var godare, hehe
Idag har jag varit på vikariemöte grej på uppsala kommun, det gick bra så nu är jag typ förskole-vikarie.
Ska bara skicka in ett papper och sen äre klart, najs! ska sätta på bra musik och röja upp i mitt rum nu också, verkligen behövligt kan man säga. Ikväll hoppas jag att Carl kommer hit, skulle vara bäst verkligen.
Jag åker ju till ströms. imorron för intruduktion på min kurs så jag måste gå upp rätt tidigt och han är ledig, ganska ovärt men så äre!
latrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0