one of the boys

Lika fullt upp som vanligt ja, så är det.
I fredag var det som sagt utgång för att fira Josie, det var kuuul. Nej men jag var rätt otaggad och det hände lite saker som gjorde att vi drog hem "tidigt", vid 3 ungefär, fast vi var på Lobby som stänger 5. Men jag skulle ju somsagt upp relavtivt tidigt på lördagen för att hinna till stallet och sen även träffa min pojkis. Dock var han fett seg och jag behövde inte stressa ihjäl mig som jag gjorde men aja. Vi gick i alla fall en sväng till gränby och han köpte lite grejer, jag är pank så jag får inte shoppa :( sämst. Resten av kvällen spenderades i min säng med att kolla på film och sen somnade jag relativt tidigt också. Trött tjej. Idag har jag varit på Ikea med mami, fick en ny byrå så nu kan jag köpa massor av nya kläder eftersom jag har plats för dom hehe. 

Har sökt lite mer jobb nu också, hoppas på att få fast jobb eller att bli inringd som vikarie snart (:
Depp att vara arbetslös ah,
Gammal ovisad bild hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0