hejosv.

tjena
idag har det varit en hektisk dag, som alltid i mitt liv.
Nej men i morse fick jag skjuts till stallet av min snälla mor, red ut en kortis på en taaaggad
häst. Skyndade hem och drog sen till tåget mot sthlm, ett under att jag hann med det. Men det är en annan historia.
Åkte allafall till mitt föredetta hem, Roo gård. Träffade massa gamla kompisar, sjukt kul. Sen red vi också, hade lite stafett grej och var uppdelade i 2 lag. Vårat lag förlorade tyvärr. Jag hade Amy, en stor, klumpig och stark häst haha. Inte min favorit menmen. Tog sin lilla tid att åka hem igen, but here i am. Såg precis Eric Saade vinna mello,
hade hellre sett danny vinna faktiskt. Nu ska jag slänga på en film och förhoppningsvis somna till den, imorron blir en dag med lika mycket fullt upp då jag först ska till stallet, sen en sväng på stan med syster och sen kommer min fina pojkvän hit. Saknar han ganska väldigt mycket så det är bra!
pussuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0