fullspäckad dag

den här dagen har gått galet fort alltså!
Började med att gå upp vid halv 9 imorse, måste börja få lite rutiner i mitt liv. Jag pluggade en del, plockade ur diskmaskinen och drog sen till stallet. Min häst skoddes idag av min "vanliga" hovslagare. Skönt att se att hon vet hur man beter sig som en normal häst, haha. Hon drog på sig en del olater vid skoningen i Mariefred så det blev alltid en sån stor affär när hon skulle skos, men Tex och Sascha är kooompisar. Min hovslagare heter Tex alltså, lite roligt namn ;). När jag kom hem gick jag en promenad med Toscen, efter det tog jag tag i klädkaoset som var i mitt rum. Gal1 alltså. Nu är det lite bättre, ska städa lite mer och så. Nu har jag precis lagat mat till min familj, Tacopaj blev det höhö :) Ikväll kommer min fina pojkvän hit också, underbart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0