ensånhärtöntiglista

Jag har insett att min senaste kyss… var alldels för länge sen

Jag lyssnar på… the voice just nu

Du mår bäst när du… trivs med mig själv, shoppar, festar osv.

Stockholms bästa stadsdel är… söder!

Jag pratar… ibland för mycket

Jag älskar/tycker om… kläder, smink, hestar

Min bästa vän(ner) är… Josi och Jennifer

Min första riktiga kyss… är ganska förträngd

Jag avskyr när folk frågar… uppenbara saker

Kärlek är… bra när det är bra, annars ganska sämst

Någonstans, tänker någon… vad dom ska ha på sig ikväll höh

Jag kommer alltid att vara… jag

Jag är hemligt förälskad i… Danny, Oskar Linnros och andra puddingar

Sist jag grät var… några dagar sen..

Min mobiltelefon är… rooosa<3 och ganska trasig

När jag vaknar på morgonen… är jag rastlös

Innan jag går och lägger mig… tänker jag alldeles för mycket

Just nu tänker jag på… vad jag ska ha på mig ikväll, när jag ska åka till stallet, hur jag ska hinna med allt i mitt liv, osv.

Bebisar är… gulliga

Homosexuella är… som alla andra människor

Blondinbella är… boooring

Ikväll ska jag… ta tåget till stockholm, äta middag, sminka mig lite mer, åka till nivå och dricka billig dricka, sen ut med massa fina<3
I morgon kommer jag… spendera massa tid med min fin pojkvän

Jag vill verkligen… att det ska bli sommar, ha ett jobb, pengar, osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0