Sjuttondejanuaritvåtusenelva

Är på tåget påväg tillbaka till verkligheten nu. Har varit en helt galet bra helg hemma, längtar redan tillbaka..
I lördags så blev det en sväng till kalas, men jag var pank och rätt så otaggad så drog hem rätt tidigt med mitt desto fullare sovsällskap, haha. Men det var mys allafall. Igår vaknade vi vid typ 11 och jag följde med mamma en snabbis till stockholm och kollade på tyg till våra brudtärneklänningar. Sen åkte jag hem och väntade på att Sannis kom, då drog vi ner till stan, käkade på Max (Mozzarellasticks, omnomnom) och gick sen på "himlen är oskyldigt blå" på bio. Riktigt bra faktiskt!

Idag vaknade vi rätt sent och åkte till stan och kollade på kläder och grejer. Jag hittade 2 nagelack, vad hände med shoppingproffset Linnea liksom :( aja, det var nog bra för min lilla plånbok att jag inte hittade mer. Nu ska jag njuta av underbar musik i mina öron och börja söka mer jobb, om det är nån som vill att jag ska tvätta deras fönster eller whatever så är jag påå. Tar vilket jobb som hellst just nu faen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0