Dag 8- Ett ögonblick

Anledningen till att jag inte bloggade igår var inte för att jag är extremt upptagen människa, det var så
att min dator hade fått ett äckligt virus och ingenting gick att göra. Trodde jag skulle dö och satt och fixade
med det hur länge som helst men det fungerade inte. Tills jag fick värsta tanken idag, startade datorn i felsäkert
läge och gjorde systemåterställning. GRYM är jag! Men ett tips är att inte läsa kissies blogg, den som gjorde så att jag fick virus... 

Tillbaka till dagens ämne, ett ögonblick. Det finns många att välja på men jag tar ett som ligger nära i tiden, Oskar Linnros spelning på Berns i november. G R Y M T var det, har aldrig upplevt en sån känsla förut. Höll på att svimma och gråta samtidigt, skakade som en liten fjortis och aa. Det var underbart bara.
tillsammans kommer ni alltid vara kungar ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0