Dag 11 - mina syskon

Jag har en storasyster, Sara, som är ett år äldre än mig. Eller ett år och 10 månader som hon alltid var så noga med att påpeka när vi var yngre. Vi har haft våra bråk och ibland verkligen varit riktigt osams, men vi har också våra stunder vi gör allt tillsammans och kan komma riktigt bra överrens. Jag tycker att vår relation bara blir bättre och bättre, speciellt nu när båda är stora och inte bor hemma osv. En fin och bra storasyster är hon allafall, även fast det kan bli lite för mycket av det goda när vi har umgåtts för länge med varandra :)


Vi har 2 stora gemensamma intressen, festa och shoppa :]

Kommentarer
Postat av: Sara

så jävla fett inlägg! najs att du har bra uppdatering också! puss!

2011-01-25 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0