sjundefebruari

Hej!
sitter på tåget påväg till Uppsalis, har ju varit hos min papa inatt och på morgonen/förmiddagen.
Igår såg vi typ på solsidan och sen Wallander, fast jag råkade somna den typ sista kvarten. Så jävla ovärt, haha.
Men imorse vaknade jag pigg och glad klockan 8, men min syster var lite segare så vi kom inte iväg till stan förens vid halv 11. Först gick vi och bytte mitt mobila bredband som jag hade råkat ha sönder, haha. Men jag såg vääldigt oskyldig ut och sa att det bara hafe gått sönder, så jag fick ett nytt som var bättre och dyrare, woho. Sen åkte vi till stan och jag köpte en ny klocka, ett vitt oversize linne och 2 bhar. Najs najs!
Ikväll ska jag nog gå på bio, på Love and other drugs. Fast Sara säger att den är sämst men det får vi seeee!
pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0