in marajefred

Tillbaka för ännu en jobbvecka, blir bara 4 dagar denhär veckan eftersom vi ska gå tillbaka till det gamla schemat igen, så nu är jag ledig söndag & måndag igen. SCHÖNT
Just nu sitter jag och äter upp Annas gamla godis som hon lämnade här när hon flyttade hem, tackdu!
Snart är det träning för Marjut, najsi. Var ett tag sen nu, misstänker en galen och pigg busponny.
Glömde nästan berätta att jag har blivit antagen till värsta grymma kursen, "hästkunskap inriktning ridlärare" heter den, börjar den 7e Mars och är på distans. awsome! Får se om jag har flyttat hem tills dess eller om jag får jobba någon vecka och plugga paralellt, det ordnar sig nog i vilket fall.
Nu måste jag kasta på mig ridkläderna och gå och bygga bana, pussiii

Kommentarer
Postat av: anna

haha, varsågod ;D

2011-02-08 @ 23:34:27
URL: http://ftryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0