hold it agaist me

Måndag idag yäh, ledig och grejer så det är najs!
Har slöat som faen hela morgonen, men det tycker jag att jag förtjänar :]
Igår var det full rulle hela dagen, gick upp kvart i 8 efter 4½ timmes sömn,
tåg tåget till uppsala och träffade mor min, åkte till stallet jag ska flytta till och
signade lite papper, snackade regler och så. Sen åkte vi till City-gross och köpte
nödvändiga grejs. Hem en snabbis, sov typ 10 minuter på soffan och åkte sen till
stan och träffade Carlen. Gick på stan med honom typ några timmar, sen stängde
affärerna och jag gick med honom en bit, sen åkte jag hem. Åt middag osv. med min
syster och familjen, kollade lite på social network men var sjukt trött så jag orkade
inte riktigt kolla. Nu ska jag snart åka till stockholm för lite snabbshoppning med systeryster.
På lördag flyttar jag hem, whopwhop!
Cool_tjej_91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0