galen dag,

Denhär dagen kan gå till historien som den jobbigaste, hemskaste och segaste nånsin.
Det började imorse när vi hittade ett dött fölfoster i ett av avelsstonas box, hon hade
alltså kastat sitt föl. Det var Anna som hittade det och det tackar jag verklige för, fyfan
vad jag inte ville se det. Sen var hovslagaren här och skodde 2 av unghingstarna och 3 andra
hästar, och hingstarna måste man hålla i eftersom dom är lite som dom är. Så då gick massa tid till det.
Sen kom även veterinären och kollade på det döda fölet och stot så att hon mådde bra, det var inga
problem med henne. Sen kom även en foderleverans, jag råkade välta fodervagnen osvosv. 

Så jag tyckte inte att det var så bra ide att rida idag, skulle väl blivit avkastad in i väggen
och dött eller nått. Red Sagas häst igår, inte helt min typ av havremoppe men det är alltid
nyttigt att rida olika typer av hästar. Skuttade lite med han också, och det gör han bra!
Nu kollar jag på Efterlyst, sen blire duschen och sen såeååva!
omnomnom på mina knästrumpor

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga pattar, visa mer!

2011-02-03 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0