en bra dag!

Idag är det sooool, vilket gör att humöret på en gång blir mycket bättre. Att jag är ledig imorron gör inte saken sämre. Min syster är hemma i stockholm på besök så ska hänga med henne ikväll och sen en heldag på stan imorron med shopping osv. bäst! Sen ska jag hem till Uppsala imorgon eftermiddag och städa mitt rum och förhoppningsvis träffa roligt folk. 

Nu sitter jag och Sagisch och väntar på att den nya tjejen ska komma, Anna flyttade ju hem till smålandet igår så nu är det bara jag och Sagis! igår kollade vi lite på melodifestivalen ( DANNY OMNOMONOM), sjöng singstar och drack några cider, skönt att göra nånting även här ute in the wildmark. 
Nu ska jag fortsätta laga mat som jag är så grym på *host*(Fast nu kom Saga och frågade om jag ville ha färdig lasange, haha, lata tjejer) och kolla på sista avsnittet av Scrubs.
KOLLA IN GRYMMA TJEJEN SAGAS BLOGG HÄRÄÄRÄR:
Sagaarvidsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: saga

jafaan fett grym blogg du länkade asså!!

2011-02-07 @ 10:55:23
URL: http://sagaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0