Alla hjärtans dag

Aschill på jobbet idag, vi jobbar 3 och en tjej är här och provjobbar, alltså är vi 4. Stallet är i princip färdigt så vi ska löshoppa 2 av unghingstarna så vi har något att göra, hehe. Hade en gryyyym lördag kväll, var med Sanna, Viktor, Tessie, Jocke och några fler på Fame. Sen kom Carl och mötte mig klockan halv 3 på natten fast han var sjuk och typ sov, så bäst han är. Vi vaknade ganska sent och sen gick vi till stan, blev bjuden på subway och sen var det dags för mig att åka tillbaka till verkligheten i skogen. Men snart är jag hemma på riktigt! 

Nu är det snart dags att gå ner och fortsätta jobba, imorron kväll åker jag tillbaka till stockholm eftersom jag ska på jobbintervju på onsdag. Hooooopppas jag får det!
över och ut.
Studenten alltså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0