2011-02-01

Känns som söndag idag, kanske för att jag har varit ledig i 2 dagar och börjar jobba imorron igen.
en månads workie workie kvar nu, sen flyttar jag och ponny hem!
gillar att mamma redan börjar oroa sig hur vi ska få in henne i transporten,
det som aaaldrig brukar vara några problem hehe. Nej men det ska nog gå bra!
Idag ska jag möta upp en väldigt fin Amanda-vän (www.mundi.blogg.se), fika med henne i stan och så. Blir nog najs! hon är ju för bra ibland bara. Har lite ångest eftersom jag precis kom på att 2 veckor är länge utan att träffa någon man tycker om, lite för tålamodskrävande för min smak. Inte min typ av kaka, haha

Nu: Duschen!
pusisii

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var så mysigt att träffa dig gulliga gullunge :) <3 längtar redan till nästa gång vi ses ;D

2011-02-01 @ 23:54:34
URL: http://mundi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0