tjenna

Dåligt med bloggande på sistonde, sorri sorri. Har haft så mycket annat för mig. Förra helgen var jag och Carlis i Stockholm, shoppade massor och hängde hos papi. Mysi! Måndags, Tisdags och igår var det jobb, faktiskt ganska kul och speciellt roligt kommer det bli när lönen kommer hihi. Idag har jag pluggat, gjort klart alla uppgifter jag ska göra tills nästa träff på ströms faktiskt :) Jag belönade migsjälv med en sväng på stan med Astriden. 50% på allt på bikbok. Så det blev en skinnjacka, solglasögon, spetsbandou eller vafan det heter och ett par shorts som jag inte är helt säker på om jag ska ha kvar.. Sov hos Carl inatt också, gick upp 25 över 4 haha. Galet verkligen. Var hemma vid kvart i 6 och gick och la mig igen, sov till halv 12 hehe.
myser i min fina pojkes tröja <3

Kommentarer
Postat av: Sara

men hallå uppdateraaaaaaa

2011-04-17 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0