sämst

Jag är sämst
på riktigt. Jag blir så trött på migsjälv, förstörde träningen heelt idag. För andra träningen i rad.
Fan, skärp dig nu. sug
Aja, nu ska jag släppa dendär skiten. Sitter och kollar på Idol och lagar mat. naaajsi
Imorron blir det hem till uppsalis, ännu mer najs! utgång också, med världens bästa Sanna.
wohoo. Nu ska jag äta min kyckling och pommes frits och tycka synd om migsjälv.
fast det är fan inte mig det är synd om, det är min kossahäst som får stå ut med allt. 


Måste bara säga också att min bästa bästa vän Josefine Lindberg är bäst!
många bäst i samma mening men jajaaa. Nu undrar ni säkert varför denhär lilla tjejen är så bäst,
så jag ska berätta det. Även fast hon inte har dom bästa förutsättningarna, hon har fått kämpa som
ingen nånsin ska behöva och har på riktigt gått igenom mycket som ingen ens kan sätta sig in i hur det
känns, så är hon så stark! en av dom starkaste människorna jag känner, bästa lilla josefinen<3
jag är så stolt över dig min lilla älsklingis<3

Kommentarer
Postat av: josefine

älskar dig och det vet du bebis <3 tack för att du finns

2010-10-30 @ 23:20:15
URL: http://lindbergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0