ooooooonsdag

hejsi.
jag börjar bli trött på att vara ledig nu, haha. Ibland tror jag att jag har damp, skulle inte förvåna mig. Idag ska jag allafall plocka ur diskmaskinen, kolla på film och äta lunch. Sen lite senare ska jag cykla till stallet för att träääääna. Längtar som faen. Tar med mig kameran och hoppas på att mami kan filma! ska nog säga att jag vill öva svängar idag, fastnar så lätt i innerhanden i svängarna och hinner inte räta ut henne. inte bra.
tänkte ha grillkväll på fredag i uppsalisch, skulle vara grymt om stockholmsmänniskor ville komma också. Det är bara säga till, min familj är i norrland och jag vågar inte vara ensam, hehe.
pussss

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tjo! kan du inte ha grillfesten på lördag?? Jag jobbar ju på fredag:P (ha,ha)

2010-05-26 @ 14:08:15
Postat av: linnea

haha, jag har kvällsfodring på lördag!

men det är bara svänga förbi när du har slutat jobba ;)

2010-05-26 @ 20:28:50
URL: http://linneasofiebredberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0