länge sen som faan

Hej!
det var inte igår, fick värsta rycket nu och ville blogga, haha.
Det regnar som faaan ute, cyklade hem från stallet och såg ut som jag hade badat när jag kom hem :( hah.
Ikväll blir det chillutgång med Sannis, vi ska typ till skeppet där hennes kompis Erik jobbar,
kommer nog bli myys, även fast jag är sjukt pank..
Flyttar till Mariefred om 8 dagar också :( börjar bli riktigt rädd, flytta hemifrån och grejer.
Jag är så sjukt avundsjuk på dom som får gå kvar i gymnasiet, hade jag fått välja hade jag gått några år till i skolan, allt är så lätt där. Menmen, nångång ska man väl växa upp också.
Måste börja fixa mig nu,
puuuss
Fick bli en bild på min finaste lilla hund,
som snart ska få valpar också (: wiho<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0