that was then, you live and let be.

Det är lite läskigt att om 14 timmar sitter jag i ett äckligt flygplan uppe i den äckliga luften :(
jag dör. Men vi fick asbra platser allifall :) Vi ska åka med ett jättstort flyplan, det känns mycket säkrare. Vi ska sitta på mittenraden, det är 3 rader brevid varandra. Det ska faktiskt bli asskönt att komma bort och bara shoppa,  ta det lungt och leva livet. haha

Jag är lite stolt, idag fick jag tillbaka mitt engenska arbete som jag har slitit röven av mig med. Trodde jag skulle få typ G+, som är så jävla sugigt att gå. Men jag fick.... MVG : D så jävla glad. Fick iförsig MVG- , men still an mvg. Måste bara säga att jag har fått minst VG på alla mina prov och inlämningar denhär terminen. Säg att jag är lite duktig :)

Man får max ha 23 kilo bagage på flygplanet så mamma ba: lämna lite mer plats så du kan shoppa och så också. Sen när jag vägde väskan när den var nästan full vägde den 8 kilo. Om jag ska shoppa? skoja inte. :)

Aja, jag uppdaterar senare ikväll. pussi<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

8 kg? Det är ju ingenting :D HAHA

2009-11-10 @ 20:17:51
URL: http://mundi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att det är så dyrt i England bara och att pundet är så starkt :(

2009-11-10 @ 20:55:31
Postat av: Linnea

vem är anonym?

du vet att pundet är jättelågt just nu? här har man koooll ser jag (;

2009-11-10 @ 22:17:15
URL: http://linneasofiebredberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men pundet är way mkt starkare en svenska kronan. Plus att det är dyrare i england än i sverige.

2009-11-16 @ 00:14:35
Postat av: Linnea

ojojoj, här har man rest mycket! konstigt att ALLT va jättemycket billigare där då ;) Maten, sminket, kläderna, allt.

2009-11-16 @ 12:33:46
URL: http://linneasofiebredberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0