snartsnartsnart

jag måste bara säga att ERIK HASSLE ÄR GUD!
har ni inte hört nån av hans låtar förutom typ "hurtful" och kanske "dont bring flowers", så spotifya det :)
Hans texter är sååå grymma bäst bara!

Idag är det Desperate, wohooo. Seriöst min drog. Jag har tråkigt, märks det eller? haha. Det är lite konstigt, jag har 39 besökare/dag, och det är typ Amanda, Jennifer och Jossan som kommenterar. haha.


Jag hoppas att jag får en bärbar dota i julklapp av papi, jag behöver det verkligen. Jag kommer få det, bara jag hittar en bra och billig. Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och packa färdigt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag behöver också bärbar dator och systemkamera och sånna dyra saker :O Haha

2009-11-10 @ 21:53:19
URL: http://mundi.blogg.se/
Postat av: maria

hehe jag kan väl lämna ett spår jag oxå då :P för jag läser den :P

2009-11-10 @ 22:09:37
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0