skuuula

råkade kryssa när jag skrev mitt förra inlägg. woops.
Är i skolan med Astriden nu allifall. dee naajs. Jobbade ju somsagt hemma på förmiddagen. Duktig flicka.

Kommer inte uppdatera nått mer idag kanske. Ska till min förra låtsaspappas morbror, och min "låtsassläkt" eller vad man ska säga. Ska allafall till dyvik. Min hundiis och katt är där också, så idag hämtar vi hem töntarna (: har saknat dom, eller mest Tosca kanske. haha.

Bara för att jag är snäll så får ni lite bilder (:


Min älsklings kjol <3

Mer bilder nån annan dag, haha

Puuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Lilly

"har saknat dom, eller mest Tosca kanske. haha."



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

fyfan va elakt mot felix!!!!!11!!!11!1

(jag är trött)

2009-11-17 @ 17:18:15
URL: http://lindbergsliv.blogg.se/
Postat av: Astrid

Sooooooooooooooooooolen kjooooooooooolen

2009-11-17 @ 18:04:28
Postat av: josephine rooth

Snygg klänning

2010-06-11 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0