Skoolan

Hejsan alla mina 24803 bloggläsare (:
kanske inte, men det är inte det bloggen är till för, det är för att jag ska kunna skriva av mig nånstans. Så ingen säger nått om vad jag skriver, jag tvingar inte dig att läsa. *HOST*, kanske syftar på någon speciell ;)

Nu sitter jag allafall och väntar på att min lektion ska börja, vi har hästkunskap tror jag. Vi räknar foderstater, det är helt okej! Glömde säga igår också att jag hoppade med Saschisen, och hon va så ggryym. Hoppade en linje med ett räcke till en oxer, räcket låg på 110 på slutet och oxern bara på 90 eller nått. Både jag och Sascha är ganska osäker på oxrar. Hon va grym allafall och stannade en gång när räcket va typ 80, men sen hoppade hon och va aasfin :) det gjorde min dag. Så tacksam att jag har min hästis, hon är faktiskt allt jag behöver!

Jag måste säga att jag har hittat min drömklänning. Den finns på vila och kostar 500. Jag måstemåstemåste ha den! ska önska mig den i julklapp. Och om 7 veckor fyller jag 18. WOHOO

Nu ska jag ha lektion, fortsätt kommentera så fortsätter jag blogga.

Poossi


Kommentarer
Postat av: Moa Petsén (Dixie) om du kmr ihåg mig<3

Jag saknar dig Linnéa, jag önskar att jag fick se dig igen. Jag är ju bara 11 år men..<3 Miss U (L)§<3

2009-11-09 @ 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0