Numberone!

Första inlägget, wooho.
Jag lovar att jag kommer blogga typ en gång i halvåret,
menmen. (:

Min helg va helt okej. I fredags va jag med bästasta jennifer. Vi va hos min papi på söder och köpte asgod mat på Oliven. Eller Jennifers  kebabpizza va groooose, men parmapasta med mozzarella va yuuuuumiiie. Vi kollade allafall på Idol och mös med gurka och morötter och dip <3.

På lördagen vaknade vi ganska tidigt men va sega som fan. Fast det va skönt (: vid 3 mötte jag min barndomsvänn Matilda och jennifer åke hem till sig. Jag fikade och så med Matilda och det va så jäkla mysigt, det är sjukt när man har kännt nån hela ens liv. Jag har inte träffat henne på nästan ett år men ändå så kan vi prata om ALLT. Sen på kvällen skulle Matilda på spelning och jag gick ut och åt med min pappa, lena och farmor. Efter en asgod middag så tog jag tåget tillbaka till Uppsala.

Jag mådde sjukt jävla dåligt och var ensam hemma. Inte ens min hund eller katt eller nånting va hemma. Det sög hårt, och jag är sjukt jävla mörkrädd. Hemskaste kvällen på länge. Jag kände mig så jävla ensam, och jag orkar inte försöka hålla kontakten med mina såkallade kompisar längre. fan, så jävla misslyckad. Och en persson som jag inte vill ha i mitt liv upprepar det gång på gång. Att jag är så dum, otrevlig, att han inte ångrar sakerna han gjort mot mig, att jag är en dålig kompis. Sughelg.

Ayaaa, på onsdag ska jag åka från dethär äckliga landet i 5 dagar, till Syster i England. Det ska bli awsoome.

vilket långt inlägg det blev, haha. Aja, komenteraaa!

poooooooss <3



sämst kvalitee blev det på bilden. wooops

Kommentarer
Postat av: Emelie

sweet du är! <3

2009-11-08 @ 21:48:21
URL: http://eemelies.blogg.se/
Postat av: Jennifer

"Eller Jennifers kebabpizza va groooose"

Ändå åt du två slices? ;)

2009-11-08 @ 21:50:34
URL: http://jjenniew.blogg.se/
Postat av: jennifers backup

JUSTE, VARFÖR ÅT DU TVÅ SLICES DÅRÅ VAVAVAVA?

2009-11-08 @ 22:12:54
URL: http://lindbergsliv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Va? är det sant? Ska du till england? Gud det visste inte jag, avis som tusan :/ Hoppas du får det mysigt där och ta vara av tiden :)

2009-11-08 @ 22:20:04
URL: http://mundi.blogg.se/
Postat av: lilly

UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-11-09 @ 12:17:37
URL: http://lindbergsliv.blogg.se/
Postat av: Linnea

IDIOTER, jag petade ju bort det äckliga kebabköttet och åt bara såsen och salladen. poooss.



Yeh jag ska njuta som fan, ska bli askul :)

2009-11-09 @ 12:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0