Here i am, lonly and broken again

Jag tycker att jag har varit jättebra på att blogga idag, viiiiissst?
Fast jag kommer sluta blogga om jag inte får några komenterer, typ bara lillysen som komenterar.

Stallet idag allifall va mys som vanligt, min häst va dock stark som en liten uggla och ville bara springa springa springa, trots att jag red med gramenen. Vet snart inte vad jag ska göra. Jättekul när hon är sådär taggad när man hoppar men när man rider dressyr är det sjuuukt jobbigt. Jaja, enough med hästsnack nu (:

Jag sitter och lyssnar på min älskade man, Robin Bentsson<3
Va på hans singnering/speling i Uppsala i torsdags och han skrev ett hjärta på min affisch, bara på min och inte till nån annan. Det måste väl betyda nått (;. Skoja, men han är söt dendär, skulle tagit hans nummer :]

Nu måste jag egentligen plugga, ska ju till England på onsdag så jag måste jobba igen hela veckans plugg. Det går inte så bra, haha. Jag skulle bara vilja slänga mig framför tven och dö. Menmen, some people have work too do.

Ayaa, komentera mera. Poossi



Mums, gemig <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag läser din blogg oxå!:)

2009-11-09 @ 20:21:11
Postat av: lilly

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

vadå uggla, ugglor springer inte linnea.

WAKE UP CALL!!!!!!!!!!!!!!



OCH HAHAHAHA JAG ASGARVAR ÅT DITT INLÄGG. de va inte ens kul. svinis gör min humor sämst.

2009-11-09 @ 20:48:01
URL: http://lindbergsliv.blogg.se/
Postat av: Amanda

DET SUGER ATT PLUGGA. SKA VI STREJKA PLUGGANDET UNDER JULLOVET?????? ;)

2009-11-09 @ 21:35:34
URL: http://mundi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0