even the best falls down sometimes,

Jag skrev dethär inlägget nyss men det blev nått cp.

Jag har rast nu, fast jag börjar snart. Det börjar redan bli mörkt och det suger. Jag ska till bästa ponniebus idag, mysiiigt. Fast jag hatar när det är kallt och mörkt. Jag mår sämst men låtsas inte om det, det är det jag är bäst på :). Jag kommer dö på onsdag när jag ska flyga flygplan, men om jag inte gör det kommer det bli askul och slippa dethär äckliga landet i några dagar (:

Nu börjar jag snart,

Its gonna be okay in the end, if its not okay its not the end. <3.

Kommentarer
Postat av: lilly

UPPDATERAAAAAAAAAAAA!

hihi.

och åh jag vill också åka utomlands, ich hasse dich.

2009-11-09 @ 16:15:16
URL: http://lindbergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0